اطلاعات محصول
در دنیاي کنونی، هویت به یکی از مفاهیم و موضوعات محوري در پژوهشها و ادبیات علوم اجتماعی تبدیل شده است و نویسندگان و محققان متعلق به رشته هاي مختلف علمی مجبور به توجه و پرداختن به آن شده اند. رشد طیف وسیع فعالیت هاي علمی در اینباره ـ که منشاء جامعه شناختی، روانشناختی، مطالعات فرهنگی و علوم ارتباطات، علوم سیاسی، فلسفه و مطالعات روابط بین الملل دارند ـ همگی حاکی از اهمیت یابی مقوله هویت است.
در این فصل از پژوهش، به بررسی مفاهیم کلیدی تحقیق، تعاریف مفاهیم، ویژگیها و ابعاد آن پرداخته میشود، همچنین، نظریهها و رویکردهای مرتبط با مفاهیم تحقیق، مطرح شده و در انتهای فصل نیز به بررسی پیشینه تجربی تحقیق (تحقیقات انجام شده داخلی و خارجی) پرداخته می شود.