اطلاعات محصول
پژوهش حاضر با هدف (بررسی تاثیر استفاده از ماهواره بر شکل گیری هویت شخصی مدرن در جوانان شهر یزد) انجام گرفت.
روش تحقیق حاضر به لحاظ ماهیت، از نوع همبستگی؛ به لحاظ هدف، کاربردی؛ و به لحاظ اجرا از نوع مطالعات مقطعی- توصیفی و پیمایش بود. روش گردآوری اطلاعات نیز از طریق پرسشنامه (روش پیمایشی) و تکمیل یافتهها (با روش اسنادی) انجام گرفت. جامعه آماری را کلیه جوانان شهر یزد (182094 نفر) تشکیل دادند، و حجم نمونه بر اساس جدول مورگان (384 نفر) محاسبه گردید