اطلاعات محصول
این پژوهش با هدف (تعیین میزان اثربخشی «طراحی کارگاه مفهوم انضباط داری مبتنی بر الگوی کایزن» بر بهبود خودکارآمدی کارکنان اداری آموزش و پرورش شهر یزد) انجام گرفت. در فصل پنجم از پژوهش (فصل جمع بندی و نتیجه گیری) پس از حاصل شدن نتایج آماری، در ادامه به تبیین و بحث در مورد یافتههای پژوهش پرداخته شده است. به همین منظور، ابتدا به ارائه خلاصه نتایج تحقیق (نتایج تجزیه و تحلیل فرضیات) پرداخته می شود؛ سپس به ترتیب، تک تک یافته ها ابتدا با نتایج تحقیقات پیشین مقایسه شده و پس از آن تبیین می گردد. در ادامه محدودیت های پژوهش و در نهایت پیشنهادات تحقیق (پژوهشی و کاربردی) مطرح می گردد.