اطلاعات محصول

 بعد از پرداخت کل 5 فصل در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

 خلاصه ایی از چکیده کار رو مشاهده میکنید:

كايزن بر اين فلسفه استوار است كه براي ايجاد بهبود در سازمان­ لازم نيست به دنبال تغييرات انفجاري يا ناگهاني باشيم، بلكه هر نوع بهبود يا اصلاح به شرط آنكه پيوسته و مداوم باشد، ارتقاي بهره وري را در سازمان ها به ارمغان خواهد آورد. از این رو پژوهش حاضر با هدف تعیین میزان اثربخشی «طراحی کارگاه مفهوم انضباط داری مبتنی بر الگوی کایزن» بر بهبود خودکارآمدی کارکنان اداری آموزش و پرورش شهر یزد انجام گرفت. روش تحقیق "شبه آزمایشی" با طرح پیش آزمون و پس آزمون همراه با گروه کنترل بود. جامعه آماری را کلیه کارکنان اداری آموزش و پرورش شهر یزد تشکیل دادند؛ به این صورت که، دو گروه همتا شده از کارکنان اداری آموزش و پرورش شهر یزد (30 نفری) در قالب گروه آزمایش و کنترل انتخاب شدند. سپس مداخلات آموزشی (طراحی کارگاه مفهوم انضباط داری مبتنی بر الگوی کایزن) به گروه آزمایش طی 8 جلسه 60 دقیقه ای اجرا گردید. در جلسه اول دوره آموزشی، پیش آزمون و در جلسه آخر نیز پس آزمون انجام گرفت؛ همچنین مقیاس «خودکارامدی» در گروه کنترل اجرا شد، و داده ها جمع آوری گشت. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه بود؛ شامل: «خودکارامدی عمومی شرر (1982)؛ خودکارآمدی اجتماعی کنلی (1989)؛ خودکارامدی شغلی ریگز و همکاران (1994)». داده­ها با استفاده از نرم افزار spss ورژن 20 مورد پردازش و تحلیل قرار گرفت. 

کلید واژه ها

#انضباط_داری#خودکارآمدی_عمومی#خودکارآمدی_اجتماعی#خودکارآمدی_شغلی

خرید فایل

اطلاعات بیشتر

  • Details

    دسته بندی

    پایان نامه
  • Details

    مقطع

    کارشناسی ارشد
  • Details

    رشته

    مدیریت
  • Details

    تعداد صفحات

    100
  • Details

    قیمت

    400,000
  • Details

    تاریخ انتشار

    1401/07/26 20:42:06