اطلاعات محصول

هر موضوعی دارای مفاهیم، مبانی نظری و سابقه تجربی تحقیقاتی است که در بررسی علمی آن ناگزیر باید به آنها اشاره نمود. در این فصل به همین منظور، مفاهیم کلیدی تحقیق را مورد بررسی قرار داده، و مفاهیم تعریف شده، ابعاد و ویژگی های آن بررسی و نظریه های مرتبط با مفاهیم آن نیز بررسی خواهد شد. در خاتمه فصل نیز به بررسی پیشینه تجربی پژوهش (تحقیقات انجام شده داخلی و خارجی مرتبط با مفاهیم تحقیق) خواهیم پرداخت.

کلید واژه ها

#شبکه_اجتماعی#راندمان_کاری#فرهنگ_و_ارشاد#شهرستان_مهریز

خرید فایل

اطلاعات بیشتر

  • Details

    دسته بندی

    پایان نامه
  • Details

    مقطع

    کارشناسی ارشد
  • Details

    رشته

    علوم اجتماعی مدیریت و علوم ارتباطات
  • Details

    تعداد صفحات

    65
  • Details

    قیمت

    130,000
  • Details

    تاریخ انتشار

    1401/07/26 22:03:49